Puikko-oppi ja väri-ilottelua

Minulla on bambuiset sukkapuikot. Lähes kaikkia kokoja, ja ne on kovassa käytössä. Häpeäkseni joudun myöntämään, että olen tilannut ne eBaysta pilkkahintaan. Mutta nyt sen huomaa. Olen oppinut läksyni.

Näin niille käy. Nämä ovat kokoa 2,75, mutta olen saanut myös koon 4 vääntymään lähes yhtä pahasti. Ja minun käsialani on kuitenkin vielä löysähköä. Osasta lähtee myös pieni hippusia irti, joihin lanka tarttuu joka kierroksella.


Metallipuikoista en välitä laisinkaan, hiilikuiduista enkä "perus" metallisista, vaan olen puisten puikkojen vannomaton ystävä. Ilokseni huomasin, että Novita on tuonut uutena markkinoille kotimaiset koivupuikot. Pääsivät heti testikäyttöön ja ovat muuten hyvät. Ei taivu, ei nitise eikä natise, ja lanka luistaa kuin vettä vaan.


Tässä vertailun vuoksi vasemmalla Novitan koivupuikot ja minun bambuiset. Surullinen näky kyllä nuo vääntyneet :(


Lopuksi väri-ilottelua. Tästä olen hurjan innoissani! Mutta tästä lisää vielä, kun valmistuu.



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sisällön tarjoaa Blogger.